Bivši član Super Junior-a Han Geng otkriva kroz šta je sve prošao kao idol pod SM Entertainment-om


"Bio sam bled i lep idol koji je dobro plesao i imao puno fanova. Ali to je prošlost".

Bivši član Super Junior-a Han Geng priča o svojim danima kao K-pop idol u SM Entertainment-u tokom intervjua na Kineskom TV šou 'Roundtable School'.

Han Geng je pričao o svojoj odluci da napusti karijeru K-pop idola. 

Radeći to, objasnio je poteškoće kroz koje je prolazio pod strogom kontrolom njegove agencije. 

"Bio sam bled i lep idol koji je dobro plesao i imao puno fanova. Ali to je prošlost. Agencija je kontrolisala sve o meni, i moj izgled i šta predstavljam. Nisam mogao da radim ono što sam hteo. Idoli moraju da stave svoje agencije i timove ispred sebe"

Podelio je svoju odluku sa timom da napusti grupu i vrati se u Kinu kada se sukobio sa agencijom zbog toga što niije mogao da se bavi glumom dok je deo Super Junior-a.


"Ali stvarno sam hteo da se bavim glumom. Nisam mogao da se zamislim kako skačem okolo i igram nakon svoje tridesete godine. Imam svoje planove"

Kada ga je voditelj pitao da li mu trebaju fanovi, odgovorio je: "Trebaju mi fanovi, ali im ne mogu dati mnogo stvari".

Na Han Geng-ove komentare, i kineski i strani fanovi su reagovali sa negativnim kritikama, govoreći da je Han Geng sebičan i da ne bi trebao više pričati o Super Junior-u. 


  • " Znači on je mislio da stavi sebe prije svog tima. Zato je i otišao".
  • "Šta nije u redu ako plešeš sa 30 godina? Nemoj da tako olako pričaš o stvarima ako ih ne možeš uraditi".
  • "Njegovi fanovi će sigurno biti očajni kada čuju da im Han Geng neće puno dati zauzvrat".
  • "Može li on da prestane da priča o Super Junior-u? Zar nije on duže bio izvan grupe nego što je bio u njoj? Zašto i dalje priča o tome?"


Han Geng je debitovao sa Super Junior-om 2005. godine, ali je napustio 2009. nakon što je tužio SM Entertainment da poništi njegov ugovor, lomeći srca na hiljade fanova sa ovom odlukom.

Prevod: @nikolinavukmirovicc

Коментари

Популарни постови са овог блога

VIDEO: Baekhyun-a iz EXO-a su proganjali "sasaeng" fanovi na aerodromu!

MONSTA X uočeni kako snimaju novi spot u Los Anđelesu

Jungkook iz BTS-a sprema novu muziku!